FAQ

 

Witamy Cię na stronie internetowej Cukierni Białecki. Poniżej postaraliśmy się zebrać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że rozwiejemy wątpliwości i Twój pobyt na stronie stanie się jeszcze przyjemniejszy!

Ile dni wcześniej muszę złożyć zamówienie?

Zamówienie należy złożyć minimum 3 dni przed wybranym dniem odbioru. Najbliższy dzień odbioru można zobaczyć w koszyku (jeśli znajduje się w nim produkt). Zamówienie można oczywiście zamówić dużo wcześniej, jednak minimalny czas oczekiwania to niezmiennie 3 dni. W okresie świątecznym możliwości odbioru mogą być ograniczone.

Gdzie mogę odebrać zamówienie?

Zamówienie można odebrać w jednym z blisko 60 sklepów Twój Market oraz w punktach Cukierni-Piekarni Białecki. Pełna lista punktów odbioru z ich adresami i godzinami otwarcia jest dostępna w zakładce Nasze sklepy.

Czy mogę zamówić dostawę do domu?

W tym momencie nie dostarczamy zamówień. Jedyną możliwością jest odbiór osobisty w wybranym punkcie.

W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie?

W dniu odbioru zapraszamy od godziny 8:00. Chcemy zapewnić jak najlepszą obsługę każdego Klienta, dlatego prosimy o przychodzenie po odbiór chwilę po otwarciu sklepu. Początek dnia to dla nas bardzo intensywny czas, dlatego prosimy o chwilę na przygotowanie zamówienia do odbioru. Jeżeli będzie taka potrzeba, to można zjawić się w momencie otwarcia, jednak o takiej sytuacji prosimy nas poinformować, a my przygotujemy zamówienie już wcześniej. Zamówienie będzie czekać do zamknięcia sklepu. Prosimy poinformować nas, jeżeli zjawienie się w planowanym dniu odbioru nie będzie możliwe.

Czy zamówione produkty są świeże?

Każdy produkt, który dodasz do koszyka wykonujemy specjalnie na Twoje zamówienie. Czas trzech dni pozwala nam przygotować się do produkcji Twojego zamówienia. W ten sposób możesz mieć pewność, że słodkości od naszych cukierników będą zawsze miały wspaniały, świeży smak.

Jakie są dostępne formy płatności?

Zamówienie można opłacić przez internet przy użyciu serwisu Przelewy24 lub na miejscu podczas odbierania produktów w wybranym punkcie.

Jaka jest cena danego produktu?

Cena jest zawsze podana na karcie każdego produktu. Pogrubioną czcionką wyróżniliśmy wagę/ilość sztuk produktu, której cena dotyczy. W przypadku tortów z konfiguratora na cenę ma wpływ rozmiar tortu. Cena podana na stronie to cena końcowa, którą zapłacisz używając dogodnej formy płatności. Oczywiście informujemy, że dostawa do wybranego punktu odbioru z naszej listy nic nie kosztuje.

Czy otrzymam powiadomienie o swoim zamówieniu?

O statusie zamówienia będą informować automatyczne powiadomienia w postaci wiadomości na podany w zamówieniu adres mailowy oraz wiadomości SMS. Wyślemy potwierdzenie złożenia zamówienia, informację o przekazaniu zamówienia do produkcji oraz przypomnienie w dniu odbioru.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Można to zrobić poprzez kontakt z nami, podając numer zamówienia, które mamy anulować w systemie. Informację o anulowaniu prosimy przekazywać minimum 3 dni przed datą odbioru.

Jak skorzystać z konfiguratora tortów?

Skorzystaj z naszego konfiguratora, wchodząc w zakładkę „Produkty Cukiernicze” i później w „Torty”. Wybierz odpowiedni do swoich wymagań rodzaj tortu i kliknij w niego. Po przejściu do strony tortu ukaże się szereg opcji, takich jak rozmiar, kształt, smaki, możliwość dodania napisu, czy możliwość wgrania obrazka na opłatek cukrowy w przypadku tortu z nadrukiem.

Nie zainteresował mnie żaden wzór na stronie, jak mogę zamówić tort z innym wyglądem?

Jeżeli żaden z naszych poprzednich wzorów podanych na stronie nie przypadł do gustu, to można skorzystać z opcji Tortu indywidualnego. Wystarczy wgrać zdjęcie, jak ma wyglądać tort, a my go powtórzymy. Ewentualne elementy z tworzyw sztucznych, jak toppery, świeczki, czy miniaturowe butelki nie zostaną dołączone do tortu, nawet jeśli znajdowały się na zdjęciu.

Mam nietypowy pomysł na tort, gdzie mogę spytać o możliwość złożenia specjalnego zamówienia?

Możesz przedstawić nam swoje wymagania wysyłając wiadomość przy użyciu formularza kontaktowego lub dzwoniąc na nasz numer telefonu. W przypadku skorzystania z formularza prosimy sprawdzić poprawność wpisanego adresu e-mail, żebyśmy mogli odpisać na przesłaną wiadomość.

Jakie są dostępne smaki tortów?

W naszym konfiguratorze oferujemy 12 gotowych smaków, składających się z biszkoptu przełożonego śmietaną smakową lub naturalną. Zależnie od wybranego smaku znajdą się w nim owoce.

Czemu tort prostokątny jest niedostępy do zamówienia?

Kształt prostokątny wykonujemy  tylko dla rozmiarów XL i XXL.

Jakie są dostępne słodkości?

Nasza oferta stoi dla Ciebie otworem – wystarczy u góry strony rozwinąć zakładkę Produkty cukiernicze i wybrać kategorię, która Cię interesuje. Oprócz konfiguratora tortów posiadamy bogatą kolekcję porcjowanych deserków, znane w całej okolicy ciasta oraz akcesoria na Twoje przyjęcie! Obserwuj nasze profile społecznościowe i włącz powiadomienia na stronie, żeby być na bieżąco z naszymi nowościami!

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o Cukierni Białecki?

Koniecznie odwiedź zakładkę "O nas" oraz szukaj nas na Facebooku i Instagramie. Na naszych profilach społecznościowych prezentujemy kulisy powstawania naszych słodkości oraz informujemy o nadchodzących nowościach i zmianach w ofercie.

Na tej stronie nie widzę odpowiedzi na moje pytanie, jak mogę się z Wami skontaktować?

Jeżeli po przeczytaniu dalej masz wątpliwości, skontaktuj się z nami. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe. Można się z nami skontaktować przy użyciu czatu Messenger, który jest dostępny na naszej stronie, skorzystać z formularza kontaktowego i napisać bezpośrednio do naszych cukierników, jak i skorzystać z numeru telefonu, podanego na dole strony.